Pages

Friday, 3 July 2015

guling-guling

video

28 comments:

  1. Replies
    1. do mati dulu..bukan minah

      Delete
    2. Minah mati duluuu

      Delete
  2. E mati domino effect theory..its end where its start.

    ReplyDelete
  3. Xde sape yg mati..tgk bola gulingan tu berlekuk, jd kepala org yg mula2 tu berada diantaranya..bila sampai keatas papan tu berat bola lekuk x mampu menekan sampai kebwh sbb berat bola yg sedia ada pd papan tu lebih berat dari yg berlekuk..so pergerakan bola hanya sampai disitu..the end...semua hidup

    ReplyDelete
    Replies
    1. bola tu mmg xmampu mnekan papan tu,tp sbliknye bola tu hentan bola berat tu...pastu dinding kat B hancur..bola smpai takat tu...the answer is B MATI..haha

      Delete
  4. Hidup pon tak, mcm mana plk nak mati? Hahhaha.. last2 org yg pikir bende ni mati dulu sebab tension x dapat
    jawapan.. hahaha...

    ReplyDelete
  5. Semua mati..sbb semua yg bernyawa pasti merasai mati..so dy tnya spa mati..semua la..

    ReplyDelete
  6. Semua belom mati...E xtolak bola tu..

    ReplyDelete
  7. haha... kesimpulanye pembunuh tetap kena hukunannye... si E telah membunuh semua A,B,C,D manakala si E telah mendapat hukuman setimpal dengan nya...

    ReplyDelete
  8. hidup susah, mati pun susah..
    hidup susah, mati pegang bendera...

    ReplyDelete
  9. soalan difahami gambar pula hanya mgelirukn minda jadi jawapanya tiada yang mati.

    ReplyDelete
  10. soalan difahami gambar pula hanya mgelirukn minda jadi jawapanya tiada yang mati.

    ReplyDelete
  11. jawapannya mangkuk hayun yg ckp video jawapan ada kt sini yg mampus dulu 😂

    ReplyDelete
  12. jawapannya mangkuk hayun yg ckp video jawapan ada kt sini yg mampus dulu 😂

    ReplyDelete
  13. ok ... semua mati

    https://www.youtube.com/watch?v=FoXMoDO_YE0

    ReplyDelete
  14. Tengok nasib klu guling2 to tepat kena lobang org d selamat dan melompat terkena guling pemberat tak kemana xjatuh sperti jongkak jongki klu berat sebelah akan ke bawah dan yg ringgan akan ke atas semua srlamat dengan nasib gambar ni dri hari tu lg da kna post dkt fb smpi skrg xjatuh2 msi dalam soalan hahahaha kiki gurau2 je

    ReplyDelete
  15. Tengok nasib klu guling2 to tepat kena lobang org d selamat dan melompat terkena guling pemberat tak kemana xjatuh sperti jongkak jongki klu berat sebelah akan ke bawah dan yg ringgan akan ke atas semua srlamat dengan nasib gambar ni dri hari tu lg da kna post dkt fb smpi skrg xjatuh2 msi dalam soalan hahahaha kiki gurau2 je

    ReplyDelete
  16. Semua kojol mati...
    https://m.youtube.com/watch?v=FoXMoDO_YE0

    ReplyDelete
  17. semua yg mati kerana siapa yg hidup akan mati juga

    ReplyDelete